Oyun Forumu - Türkiye'nin Oyuncu Platformu - Plays

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Minecraft forumu muzdaki bu kategoride sunucunuza yeni ögeler ekleyecek bir sürü skripti bulabilirsin. Event skripti, kelime oyunu skripti gibi skriptler temel olarak her sunucuda bulunan skriptlerdir ek olarak sizler yepyeni ve çok büyük skriptleri buradan bulabilirsiniz. Bu kategori üzerinde yeni skriptler öğrenebilir, tanıtabilirsiniz veya skript nasıl yazılır onu öğrenirsiniz.

SelimAkoguz

Site Sahibi
Site Sahibi
Genel Moderatör
Katılım
18 Ağu 2021
Mesajlar
184
Tepki
12
Puan
18
Skript doğrusu oyuncu istatistiklerini gösteriyor kitap gibi komutu /istatistik dilerseniz değiştirebilirsiniz
Görseller:
1632081384455.png
1632081390127.png
1632081398926.png
Skript:
command /istatistik:
trigger:
set {_book} to a new written book
set {_text} to a new text component with " &4&lISTATISTIKLER%nl%%nl% &nGenel istatistik%nl%%nl%&8İsim: &c%player%%nl%&8level: &c%level of player%%nl%&8Xp: &c%xp of player%%nl%&8Bakiye: &4%player's money%%nl%&7Mesaj sayısı: &4%{istatistik::%player%::mesajsayı} otherwise ""0""%"
add text component {_text} to book {_book}
set {_this} to a new text component with " &4&lISTATISTIKLER%nl%%nl% &nÖldürme istatistiği%nl%%nl%&8Ölme: &c%{istatistik::%player%::eek:lme} otherwise ""0""%%nl%&6Oyuncu öldürme: &c%{istatistik::%player%::playeroldurme} otherwise ""0""%%nl%%nl%&8Canavar öldürme: &c%{istatistik::%player%::monsteroldurme} otherwise ""0""%%nl%&8Pasif mob öldürme: &c%{istatistik::%player%::pasifoldurme} otherwise ""0""%"
add text component {_this} to book {_book}
set {_text} to a new text component with " &4&lISTATISTIKLER%nl%%nl% &nBlok istatistiği%nl%%nl%&8Blok kırma: &c%{istatistik::%player%::blockkırma} otherwise ""0""%%nl%&8Blok koyma: &c%{istatistik::%player%::blockkoyma} otherwise ""0""%"
add text component {_text} to book {_book}
open book {_book} to player
on chat:
add 1 to {istatistik::%player%::mesajsayı}

on death of player:
add 1 to {istatistik::%victim%::eek:lme}
attacker is player:
add 1 to {istatistik::%attacker%::playeroldurme}
on place:
add 1 to {istatistik::%player%::blockkoyma}
on break:
add 1 to {istatistik::%player%::blockkırma}

on death:
attacker is player
victim is monster:
add 1 to {istatistik::%attacker%::monsteroldurme}
else if victim isn't player:
add 1 to {istatistik::%attacker%::pasifoldurme}
Kod:
command /istatistik:
    trigger:
        set {_book} to a new written book
        set {_text} to a new text component with "   &4&lISTATISTIKLER%nl%%nl%   &nGenel istatistik%nl%%nl%&8İsim: &c%player%%nl%&8level: &c%level of player%%nl%&8Xp: &c%xp of player%%nl%&8Bakiye: &4%player's money%%nl%&7Mesaj sayısı: &4%{istatistik::%player%::mesajsayı} otherwise ""0""%"
        add text component {_text} to book {_book}
        set {_this} to a new text component with "   &4&lISTATISTIKLER%nl%%nl%  &nÖldürme istatistiği%nl%%nl%&8Ölme: &c%{istatistik::%player%::olme} otherwise ""0""%%nl%&6Oyuncu öldürme: &c%{istatistik::%player%::playeroldurme} otherwise ""0""%%nl%%nl%&8Canavar öldürme: &c%{istatistik::%player%::monsteroldurme} otherwise ""0""%%nl%&8Pasif mob öldürme: &c%{istatistik::%player%::pasifoldurme} otherwise ""0""%"
        add text component {_this} to book {_book}
        set {_text} to a new text component with "   &4&lISTATISTIKLER%nl%%nl%   &nBlok istatistiği%nl%%nl%&8Blok kırma: &c%{istatistik::%player%::blockkırma} otherwise ""0""%%nl%&8Blok koyma: &c%{istatistik::%player%::blockkoyma} otherwise ""0""%"
        add text component {_text} to book {_book}
        open book {_book} to player
on chat:
    add 1 to {istatistik::%player%::mesajsayı}

on death of player:
    add 1 to {istatistik::%victim%::olme}
    attacker is player:
        add 1 to {istatistik::%attacker%::playeroldurme}
on place:
    add 1 to {istatistik::%player%::blockkoyma}
on break:
    add 1 to {istatistik::%player%::blockkırma}

on death:
    attacker is player
    victim is monster:
        add 1 to {istatistik::%attacker%::monsteroldurme}
    else if victim isn't player:
        add 1 to {istatistik::%attacker%::pasifoldurme}
 
Üst